måndag 29 augusti 2016

Trött!

Dålig sömn sedan i torsdags sätter sina spår. Tjejhelgen hos Carro var toppen, men har sovit så dåligt på nätterna. Kombinera det med sena kvällar, dålig sömn i Övik i torsdags och en förkyld Arvid och noll sömn i natt och en väckarklocka som ringde 04:45 och man blir ett spöke. Fy sjutton! Sitter på tågstationen i Övik och väntar på tåget till Sundsvall. Där möter jag upp Staffan för en heldag hos kund innan det blir 3 timmar i bil hem. Förhoppningsvis väntar sedan en god natts sömn hemma. Jonas och barnen kommer inte förrän imorgon, så inga förkylda barn att bli störd av iallafall. Sömn är allt jag kan tänka på.

Hos Carro hade vi det så bra! Middag och prat till mitt i natten på fredagen, en sväng på stan med lite shopping och lunch på lördag förmiddag, fika, middag och massor med kvalitetstid på eftermiddag, kväll och natt. Supermysigt! Vi åt kräftor, räkor, pajer och massa annat gott till middag och skålade för 14-års(!) vänskap i bubbel. Å vad jag älskar dessa tjejer alltså. Bästa, bästa!




Och efter en toppenhelg kom jag tillbaka till Övik till två förkylda barn och precis i tid för att se Moa dra upp en abborre med sitt nya metspö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar