söndag 16 november 2014

Västeråsbesök och halvvägs

I fredags skulle jag gå utbildning hela dagen och skulle ta upp anteckningsboken innan den började. Då upptäckte jag att jag hade haft packningshjälp av Moa


Det gjorde min dag :)

Igår började morgonen med frukost för mig och Moa och sen fick Moa ge pappa frukost på sängen. Hon var så duktig! Bar in tallriken med smörgåsar och sa "God morgon pappa! Här får du frukost" Tror pappan tyckte att det var en utomordentlig start på helgen. Moa åt smörgås som moster Erika igår, med smör och gurka på


Strax före lunch kom tvillingarna Albin och Malte och deras föräldrar på besök över dagen. Barnen lekte jättebra tillsammans och vi hade en mysig dag. Vi bjöd på lussebullar som fick högt betyg av gästerna, stora som små.

Idag har jag varit en sväng till Gränby och köpt nya linnen som rymmer magen. Slängde de få jag hade efter förra graviditeten då det varken fanns form eller färg kvar i dem. Tillväxtkurvan på magen pekar för tillfället rakt upp och jag känner mig helt plötsligt väldigt otymplig och stor. Men det är väl dags att se gravid ut nu för i går passerade vi halvtid!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar